Ruszyła rejestracja do trzeciej edycji ArtBuzz’a. Już teraz można zgłosić swoją obecność na szkoleniach, aby wziąć udział w tym wyjątkowym wydarzeniu. Pierwszym krokiem, jaki należy podjąć to wejść na stronę www.ArtBuzz.edu.pl/ założyć konto i wybrać wykłady, które najbardziej Cię interesują. Dostaniesz możliwość udziału w konkursach (znakomite nagrody czekają!), ale co najważniejsze spotkać się z fachowcami, czerpać z ich doświadczenia oraz zobaczyć rzeczy, które nie pojawiają się poza specjalistycznymi studiami nagrań i laboratoriami komputerowymi.
Znamy już tematy prezentacji
- Marcina Kordowskiego: Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony www.
- Oraz Piotra Janowczyka: Digital Illustration VS Fashion Photography – o potędze cyfrowej ilustracji
Program dostępny jest pod linkiem: www.ArtBuzz.edu.pl/program-2012
Zapraszamy także do śledzenia postępów rozgrywającej się na forum MAX3D.pl Bitwy Graficznej: www.max3d.pl/forum/forumdisplay.php?f=170 Gorąco zachęcamy do udziału. W puli nagród tablety Wacom Bamboo i Intuos.
Wszystkie wykłady i warsztaty odbędą się w dniach 11-12 kwietnia. Po więcej informacji zapraszamy na stronę konferencji i Facebooka:
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
Miejsce: Centrum Konferencyjne U2, AGH, Ul. Reymonta 7, Kraków.
Termin:
- 11.04.2012r. (środa) 9:00 – 20:00 – Dzień Internetu i nowych technologii.
- 12.04.2012r. (czwartek) 9:00 – 20:00 – Dzień grafiki komputerowej i produkcji filmowej.
Organizatorzy:
- Koło Naukowe MediaFrame AGH
- Uczelniana Rada Samorządu Studentów AGH
- Akademia Górniczo-Hutnicza
Honorowym patronatem wydarzenie objęli:
- JM rektor AGH Prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś
- Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa
- Wojewoda Małopolski Jerzy Miller
Partnerami konferencji są Alvernia Studios oraz MAX3D.pl
Sponsorem platynowym konferencji jest firma Microsoft
Sponsorami złotymi konferencji są firma Wacom oraz HiddenData
Sponsorem srebrnym są Kiwi Produkcje
Patronat medialny:
TVP Kraków, Radio Kraków, Krakowska Telewizja Internetowa, ISTV, kulturaonline.pl, Dziennik Internautów, Krakow Film Commision, techManiaK.pl, kinopolska.pl, purpose.com.pl, portalfilmowy.pl, Independent.pl, hatak.pl, dlastudenta.pl, kreatywnybazar.pl
Dzień 1
09:00 – 10:00 Analityk biznesowy – czy potrzebuję go w projekcie ? – Krzysztof Parzych
10:30 – 11:30 Czy personalizacja treści musi być dla geeków? – Paweł Opydo
14:30 – 15:30 Spark CE – Najprostszy sposób na stworzenie gry przygodowej – Piotr Żygadło
16:00 – 17:15 How dead is dead? Cykl życia technologii – Michał Czaicki, Wojciech Ptak
17:45 – 18:45 – Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony www. – Marcin Kordowski
19:15 – 20:15 The liberty to collaborate (EN) – Lennart Regebro
Dzień 2
09:00 – 10:00 Animacja zwierząt w Autodesk Maya – Mariusz Korczak
10:30 – 11:30 Sound Design – Kreacja efektów dźwiękowych: analogowa i cyfrowa. – Michał Fojcik
12:00 – 13:00 Digital Illustration VS Fashion Photography – o potędze cyfrowej ilustracji – Piotr Janowczyk
14:30 – 15:45 Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture – przyszłości wirtualnego aktorstwa – Adrian Perdjon
16:30 – 17:30 Digital Intermediate Process and Colour Correction (EN) – Glen Castino
19:30 – 21:00 Design postaci, materiały i procesy przy tworzeniu efektów specjalnych – Stefan Cordioli
Nieco historii
Dotychczas odbyły się dwie edycje ArtBuzza. Pierwsza, jednodniowa, miała miejsce 29 kwietnia 2010 roku. Druga, trwająca już dwa dni (16, 17 kwietnia 2011), podzielona została na 2 bloki tematyczne – Blok Technologii Internetowych oraz Blok Grafiki Komputerowej. W ramach bloków przeprowadzono 60-90 minutowe wykłady, po których uczestnicy mieli możliwość zadania pytań związanych z ich tematyką. W trakcie przeprowadzane były liczne konkursy, których łączna pula nagród rzeczowych wynosiła blisko 10 000 zł .
Niezwykle ciekawe prelekcje i wielkość inicjatywy przyciągały ogromną ilość chętnych uczestników. Osiągnięta frekwencja dowiodła, że wykłady cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem – najpopularniejsza prelekcja zgromadziła prawie 400 słuchaczy. Na temat inicjatywy powstało wiele korzystnych artykułów zamieszczonych na blogach, serwisach i portalach internetowych.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Komentarze dla tego artykułu są niedostępne.