Podczas konferencji ArtBuzz, w murach krakowskiej AGH zagości Benjamin Richards – reżyser, producent i konsultant techniczny (produkcja 3D, efekty specjalne) współpracujący z największymi wytwórniami filmowymi i dystrybutorami gier komputerowych. Może pochwalić się pracą przy przedsięwzięciach takich jak: „Avatar”, „Władca Pierścieni”, „Gwiezdne Wojny: Wojny Klonów”, „Iniemamocni”, czy „Happy Feet: Tupot małych stóp”.
Benjamin Richards wygłosi prezentację zatytułowaną: “3ds Max tips to speed up your production pipeline & how to integrate MotionBuilder & Mudbox” w której przedstawi uczestnikom ArtBuzza, jak przyspieszyć oraz zwiększyć skuteczność produkcji komputerowych efektów specjalnych. Ze względu na napięty harmonogram prelegent wystąpi podczas pierwszego dnia konferencji, w ramach bloku Nowych Technologii.
NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE:
Miejsce: Centrum Konferencyjne U2, AGH, Ul. Reymonta 7, Kraków.
Termin:
- 11.04.2012r. (środa) 9:00 – 20:00 – Dzień Internetu i nowych technologii.
- 12.04.2012r. (czwartek) 9:00 – 20:00 – Dzień grafiki komputerowej i produkcji filmowej.
Organizatorzy:
- Koło Naukowe MediaFrame AGH
- Uczelniana Rada Samorządu Studentów AGH
- Akademia Górniczo-Hutnicza
Honorowym patronatem wydarzenie objęli:
- JM rektor AGH Prof. dr hab. inż. Antoni Tajduś
- Marszałek Województwa Małopolskiego Marek Sowa
- Wojewoda Małopolski Jerzy Miller
Partnerami konferencji są Alvernia Studios oraz MAX3D.pl
Sponsorem platynowym konferencji jest firma Microsoft
Sponsorami złotymi konferencji są firma Wacom oraz HiddenData
Sponsorem srebrnym są Kiwi Produkcje
Patronat medialny:
TVP Kraków, Radio Kraków, Krakowska Telewizja Internetowa, ISTV, kulturaonline.pl, Dziennik Internautów, Krakow Film Commision, techManiaK.pl, kinopolska.pl, purpose.com.pl, portalfilmowy.pl, Independent.pl, hatak.pl, dlastudenta.pl, kreatywnybazar.pl
Dzień 1
09:00 – 10:00 Analityk biznesowy – czy potrzebuję go w projekcie ? – Krzysztof Parzych
10:15 – 11:15 Czy personalizacja treści musi być dla geeków? – Paweł Opydo
11:30 – 12:30 Spark CE – Najprostszy sposób na stworzenie gry przygodowej – Piotr Żygadło
12:45 – 13:45 How dead is dead? Cykl życia technologii – Michał Czaicki, Wojciech Ptak
15:00 – 16:00 – Magia Google. Wyszukiwarka jako źródło ruchu i nie tylko. Jak wykorzystać potencjał strony www. – Marcin Kordowski
16:15 – 17:15 The liberty to collaborate (EN) – Lennart Regebro
18:45 – 20:00 3ds Max tips to speed up your production pipeline & how to integrate MotionBuilder & Mudbox – Benjamin Richards
Dzień 2
09:00 – 10:00 Animacja zwierząt w Autodesk Maya – Mariusz Korczak
10:30 – 11:30 Sound Design – Kreacja efektów dźwiękowych: analogowa i cyfrowa. – Michał Fojcik
12:00 – 13:00 Digital Illustration VS Fashion Photography – o potędze cyfrowej ilustracji – Piotr Janowczyk
14:30 – 15:45 Aktorstwo i reżyseria w scenach Motion Capture – przyszłości wirtualnego aktorstwa – Adrian Perdjon
16:30 – 17:30 Digital Intermediate Process and Colour Correction (EN) – Glen Castino
18:00 – 19:30 Design postaci, materiały i procesy przy tworzeniu efektów specjalnych – Stefan Cordioli
Nieco historii
Dotychczas odbyły się dwie edycje ArtBuzza. Pierwsza, jednodniowa, miała miejsce 29 kwietnia 2010 roku. Druga, trwająca już dwa dni (16, 17 kwietnia 2011), podzielona została na 2 bloki tematyczne – Blok Technologii Internetowych oraz Blok Grafiki Komputerowej. W ramach bloków przeprowadzono 60-90 minutowe wykłady, po których uczestnicy mieli możliwość zadania pytań związanych z ich tematyką. W trakcie przeprowadzane były liczne konkursy, których łączna pula nagród rzeczowych wynosiła blisko 10 000 zł .
Niezwykle ciekawe prelekcje i wielkość inicjatywy przyciągały ogromną ilość chętnych uczestników. Osiągnięta frekwencja dowiodła, że wykłady cieszyły się bardzo dużym zainteresowaniem – najpopularniejsza prelekcja zgromadziła prawie 400 słuchaczy. Na temat inicjatywy powstało wiele korzystnych artykułów zamieszczonych na blogach, serwisach i portalach internetowych.
Źródło: informacja prasowa
Niektóre odnośniki na stronie to linki reklamowe.
Komentarze dla tego artykułu są niedostępne.